Lapierre OVERVOLT HT 7.6
LAPIERRE OVERVOLT HT 7.6 to wszechstronny e-rower górski z silnikiem Yamaha, baterią 630Wh i zawieszeniem 120 mm, oferujący komfort i płynność na każdym szlaku.
Unisex yellow - glossy
-
Podobne dostępne produkty
Cena 11 999,00 zł Cena podstawowa 16 099,00 złGhost E-TERU ESSENTIAL
Cena 8 999,00 zł Cena podstawowa 13 199,00 złHaibike AllTrack 4 27.5
Cena 11 219,15 zł Cena podstawowa 13 199,00 złRower elektryczny LOVELEC Scramjet 15Ah 2023 dla...
Cena 8 499,00 zł Cena podstawowa 10 999,00 zł
Opis
LAPIERRE OVERVOLT HT 7.6 to wszechstronny rower górski z elektrycznym wspomaganiem, który dostosowuje się do każdego użytkownika. Wyposażony w mocny silnik YAMAHA PW-ST, zapewnia maksymalną wydajność przy kadencji do 80 obrotów na minutę. Posiada w pełni zintegrowaną baterię Yamaha 630Wh, zapewniającą długi zasięg i elegancki wygląd. Zawieszenie o skoku 120 mm i 29-calowe koła gwarantują komfort i doskonałą przyczepność w terenie. Tylny przerzutnik Shimano Deore 10-biegowy umożliwia płynne zmiany biegów nawet przy dużym momencie obrotowym. OVERVOLT HT 7.6 oferuje stabilność i zwinność dzięki doskonałemu rozkładowi mas, idealny do pokonywania nowych wyzwań na szlaku.
Kluczowe cechy:
- Silnik YAMAHA PW-ST i bateria 630Wh dla długiego zasięgu
- Zawieszenie 120 mm i koła 29" dla komfortu i przyczepności
- 10-biegowy przerzutnik Shimano Deore zapewniający płynność jazdy
- Wyprodukowano we Francji w warsztatach Lapierre
LAPIERRE OVERVOLT HT 7.6 to idealny rower dla tych, którzy chcą przesuwać granice swoich możliwości na szlakach.
Geometria
Rozmiar ramy | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Rozmiar kół | 29 | 29 | 29 | 29 |
Wzrost rowerzysty (cm) | 155 - 168 | 168 - 177 | 177 - 186 | 186 - 195 |
Długość rury podsiodłowej (mm) | 380 | 430 | 480 | 530 |
Długość górnej rury (mm) | 570 | 605 | 630 | 655 |
Długość główki ramy (mm) | 110 | 120 | 130 | 140 |
Kąt nachylenia rury podsiodłowej (stopień) | 73 | 73 | 73 | 73 |
Kąt główki ramy (stopień) | 67 | 67 | 67 | 67 |
Wysokość ramy (stack) (mm) | 619 | 628 | 638 | 647 |
Wysięg ramy (reach) (mm) | 381 | 413 | 435 | 457 |
Opuszczenie BB (mm) | ||||
Rozstaw osi (mm) |
Dane Techniczne
- Rodzaj ramy
- Hardtail
- Rama
- Overvolt Yamaha Supreme 5 alloy, Aluminium, Unisex
- Widelec
- Suntour, XCM 34 NLO 15x110 120 mm
- Skok zawieszenia przód
- 120 mm
- Silnik
- Yamaha, PW-ST
- Moment obrotowy silnika
- 70
- Wyświetlacz
- Yamaha, Display A
- Bateria
- Yamaha, Intube battery 630Wh
- Pojemność baterii
- 630 Wh
- Ładowarka
- Yamaha, Standard Charger
- Hamulec (przedni)
- Shimano, Hydraulic Disc brake, MT400, 203 mm
- Hamulec (tylny)
- Shimano, Hydraulic Disc brake, MT400, 180 mm
- Tarcza
- Shimano, SM-RT30 203 / 180 mm, Centerlock
- Łańcuch
- KMC, E10 Sport Silver -black 10s
- Napinacz łańcucha
- Lapierre, 1x
- Rozmiar Kół
- 29"
- Opona Przednia
- WTB, Ranger Comp 2.3
- Opona Tylna
- WTB, Ranger Comp 2.3
- Obręcz Przednia
- Rodi, Tryp 30 tubeless ready, 30-622 (29") 32H
- Obręcz Tylna
- Rodi, Tryp 30 tubeless ready, 30-622 (29") 32H
- Kierownica
- Lapierre, Flat bar, Alloy 6061 DB, Rise: 15 mm, Ø: 31.8 mm
- Szerokość kierownicy
- 740 mm
- Średnica kierownicy
- 31.8 mm
- Materiał kierownicy
- Aluminium
- Chwyty
- Velo, Ergo Lock-on
- Mostek
- Lapierre, Alloy, Ø: 31.8 mm, L: 50 mm
- Stery
- Fsa, Semi-integrated, Orbit 1.5 ZS NO.57SC
- Siodło
- DDK
- Wspornik (Sztyca)
- Lapierre, Dropperpost, dropper Ø: 31.6 mm, travel: 80 mm
- Skok sztycy (mm)
- 80 mm
- Materiał sztycy
- Aluminium
- Pedały
- XLC, by VP
- Korba
- Lapierre, Overvolt crank + Yamaha Narrow wide chainring
- Kaseta
- Sunrace, CSMS2, 10s Black
- Przerzutka tylna
- Shimano, Deore RD-M5120, 10s Shadow +
- Przerzutka
- Shimano, Derailleur
- Ilość biegów
- 10
- Piasta przednia
- Lapierre, DA210, 15x110, 32H 6 Centerlock
- Piasta tylna
- Lapierre, DA210, 4 sealed bearings, 12x148, 32H Centerlock
- Manetki przód
- Shimano, BL-MT401
- Manetki tył
- Shimano, Triggershift, Deore SL-M4100 10s
- Promocja
- Super Cena!
- Błotnik przedni
- Aluminium with integrated Trelock rear light
- Rok modelowy
- 2022
*PRODUCENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY SPECYFIKACJI ROWERU BEZ PODANIA PRZYCZYNY