1. Zamówienia przez sklep internetowy
Proces składania zamówienia przez sklep jest bardzo prosty składa się zaledwie z dwóch kroków a jego przejście zajmie Ci najwyżej kilka minut. Co ważne nie ma konieczności zakładania konta na sklepie czy logowania się do systemu. Wystarczy że wybierzesz towar dodając go do koszyka, następnie sposób płatności i wysyłki oraz podasz swoje dane kontaktowe.
2. Zamówienia telefoniczne
Jeżeli chcesz zamówić towar telefonicznie, czekamy na Twój telefon w godzinach pracy sklepu pod nr tel: 573-900-109. Zamówienia telefoniczne wysyłamy tylko za pobraniem czyli płatne gotówką przy odbiorze. Do przyjęcia zamówienia potrzebujemy dane do wysyłki wraz z nr telefonu.
3. Zamówienia mailowe
Zamówienie możesz wysłać mailem określając jednoznacznie jaki towar i w jakiej ilości chcesz zamówić oraz podając dane do wysyłki wraz z nr kontaktowym. Przy zamówieniach mailowych możliwe są dwie formy płatności; przelew tradycyjny lub pobranie. Adres mailowy na który należy wysłać zamówienie to kontakt@smartrowery.pl
4. Sklep stacjonarny
Większość prezentowanych produktów znajduje naszym sklepie stacjonarnym, prosimy jednak o kontakt telefoniczny aby potwierdzić dostępność. Masz więc możliwość zakupu w sklepie stacjonarnym, zapraszamy pod adres ul. Warszawska 402, 25-414 Kielce
dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego sklepu i zapraszamy do zakupów :)