

Lapierre OVERVOLT HT 5.5 MID
LAPIERRE Overvolt HT 5.5 to e-MTB z silnikiem Bosch, baterią 500 Wh, widelcem SR Suntour 120 mm i napędem Shimano, zapewniający komfort i moc na trasach.
Mixed earth - mat
-
Podobne dostępne produkty
Cena 11 219,15 zł Cena podstawowa 13 199,00 złGhost E-TERU PRO
Cena 12 995,00 zł Cena podstawowa 18 899,00 złHaibike AllTrack 6 29
Cena 12 499,00 zł Cena podstawowa 15 899,00 złLapierre OVERVOLT HT 7.6
Cena 12 499,00 zł Cena podstawowa 15 399,00 zł
Opis
LAPIERRE Overvolt HT 5.5 MID to elektryczny rower górski typu hardtail, który łączy wytrzymałość z komfortem i wydajnością. Wyposażony w mocny silnik Bosch Performance oraz baterię 500 Wh, zapewnia długi zasięg i wsparcie podczas jazdy po różnorodnym terenie. Aluminiowa rama ze stopu Supreme 5 oraz amortyzowany widelec SR Suntour o skoku 120 mm gwarantują wygodę i stabilność na trasach. Rower jest także wyposażony w niezawodny napęd Shimano oraz hamulce Tektro, które dbają o bezpieczeństwo i kontrolę na każdej nawierzchni.
Wersja MID ma obniżoną górną rurę, co ułatwia wsiadanie i zsiadanie. Zintegrowany wyświetlacz na kierownicy umożliwia monitorowanie prędkości, dystansu, poziomu naładowania baterii oraz wybranego trybu wspomagania, który można dostosować do aktualnych potrzeb.
Kluczowe cechy:
- Silnik Bosch Performance z baterią 500 Wh
- Amortyzowany widelec SR Suntour o skoku 120 mm dla komfortu
- Niezawodny napęd Shimano i hamulce Tektro
- Wersja MID z obniżoną górną rurą dla wygodniejszego wsiadania
LAPIERRE Overvolt HT 5.5 MID to idealny wybór dla rowerzystów szukających mocnego i komfortowego e-MTB, który sprawdzi się na trasach i w terenie.
Geometria
Rozmiar ramy | S 37 | M 40 | L 44 |
---|---|---|---|
Rozmiar kół | 27.5 | 29 | 29 |
Wzrost rowerzysty (cm) | 150 - 163 | 163 - 172 | 172 - 180 |
Długość rury podsiodłowej (mm) | 370 | 400 | 440 |
Długość górnej rury (mm) | 574 | 606 | 639 |
Długość główki ramy (mm) | 125 | 115 | 135 |
Kąt nachylenia rury podsiodłowej (stopień) | 74.8 | 74.6 | 74.6 |
Kąt główki ramy (stopień) | 65 | 65 | 65 |
Wysokość ramy (stack) (mm) | 624 | 648 | 661 |
Wysięg ramy (reach) (mm) | 405 | 427 | 457 |
Opuszczenie BB (mm) | 54 | 69 | 64 |
Rozstaw osi (mm) | 1217 | 1249 | 1287 |
Dane Techniczne
- Rodzaj ramy
- Hardtail
- Rama
- HIGH, Aluminium, Mixed
- Widelec
- Suntour, XCM 32 DS 15x100 27.5" 120 mm
- Skok zawieszenia przód
- 120 mm
- Silnik
- Bosch, Performance Line
- Moment obrotowy silnika
- 75
- Wyświetlacz
- Bosch, LED Remote
- Bateria
- Bosch, Intube battery 500Wh
- Pojemność baterii
- 500 Wh
- Ładowarka
- Bosch, Quick Charger, Charger 4A
- Hamulec (przedni)
- Tektro, Hydraulic Disc brake, HD-M275, 180 mm
- Hamulec (tylny)
- Tektro, Hydraulic Disc brake, HD-M275, 180 mm
- Tarcza
- Tektro, TR180-24, 6 bolt Disc
- Łańcuch
- Shimano, Chain, CUES LG500 9/10/11s
- Rozmiar Kół
- 27,5" (XXS-S) / 29" (M-XL)
- Opona Przednia
- WTB, Ranger Comp 2.3
- Opona Tylna
- WTB, Ranger Comp 2.3
- Obręcz Przednia
- Schürmann, Yak25 584x25 Disc Rim 32H with Silver Eyelets
- Obręcz Tylna
- Schürmann, Yak25 584x25 Disc Rim 32H with Silver Eyelets
- Kierownica
- XLC, Flat bar, Alloy 6061 DB, Rise: 15 mm, Ø: 31.8 mm
- Szerokość kierownicy
- 720 mm
- Średnica kierownicy
- 31.8 mm
- Materiał kierownicy
- Aluminium
- Chwyty
- Velo, Lock-on
- Mostek
- Lapierre, Alloy, 0°, Ø: 31.8 mm, L: 45 mm
- Stery
- Feimin, Semi-integrated, 1.1/8" - 1.5 Tapered
- Siodło
- Lapierre, MTB
- Wspornik (Sztyca)
- Kalloy, Non Suspension, Alloy, Ø: 31.6 mm, L: 350 mm, 350 mm
- Materiał sztycy
- Aluminium
- Pedały
- XLC, by VP
- Korba
- Samox, Crank + steel chainring
- Kaseta
- Shimano, Cassette, Cues CS-LG300-9, HG
- Przerzutka tylna
- Shimano, CUES U3020 9s
- Przerzutka
- Shimano, Derailleur
- Ilość biegów
- 9
- Piasta przednia
- Lapierre, DA210, boost 15x110, 32H 6 bolts
- Piasta tylna
- Lapierre, DA210, 4 sealed bearings, boost 12x148, 32H 6 bolts
- Manetki przód
- Tektro, HD-M275-BL
- Manetki tył
- Shimano, Triggershift, CUES SL-U4000-9R
- Dopuszczalna waga
- 120
- Rok modelowy
- 2025
*PRODUCENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY SPECYFIKACJI ROWERU BEZ PODANIA PRZYCZYNY