Lapierre OVERVOLT HT 5.5 MID
LAPIERRE Overvolt HT 5.5 to e-MTB z silnikiem Bosch, baterią 500 Wh, widelcem SR Suntour 120 mm i napędem Shimano, zapewniający komfort i moc na trasach.
Mixed earth - mat
-
Podobne dostępne produkty
Cena 12 399,00 zł Cena podstawowa 17 599,00 złHaibike AllTrack 6 27.5
Cena 10 999,00 zł Cena podstawowa 15 899,00 złGhost E-Teru B Essential
Cena 7 950,00 zł Cena podstawowa 12 599,00 złHaibike AllTrack 6 29
Cena 12 499,00 zł Cena podstawowa 15 899,00 zł
Opis
LAPIERRE Overvolt HT 5.5 MID to elektryczny rower górski typu hardtail, który łączy wytrzymałość z komfortem i wydajnością. Wyposażony w mocny silnik Bosch Performance oraz baterię 500 Wh, zapewnia długi zasięg i wsparcie podczas jazdy po różnorodnym terenie. Aluminiowa rama ze stopu Supreme 5 oraz amortyzowany widelec SR Suntour o skoku 120 mm gwarantują wygodę i stabilność na trasach. Rower jest także wyposażony w niezawodny napęd Shimano oraz hamulce Tektro, które dbają o bezpieczeństwo i kontrolę na każdej nawierzchni.
Wersja MID ma obniżoną górną rurę, co ułatwia wsiadanie i zsiadanie. Zintegrowany wyświetlacz na kierownicy umożliwia monitorowanie prędkości, dystansu, poziomu naładowania baterii oraz wybranego trybu wspomagania, który można dostosować do aktualnych potrzeb.
Kluczowe cechy:
- Silnik Bosch Performance z baterią 500 Wh
- Amortyzowany widelec SR Suntour o skoku 120 mm dla komfortu
- Niezawodny napęd Shimano i hamulce Tektro
- Wersja MID z obniżoną górną rurą dla wygodniejszego wsiadania
LAPIERRE Overvolt HT 5.5 MID to idealny wybór dla rowerzystów szukających mocnego i komfortowego e-MTB, który sprawdzi się na trasach i w terenie.
Geometria
Rozmiar ramy | S 37 | M 40 | L 44 |
---|---|---|---|
Rozmiar kół | 27.5 | 29 | 29 |
Wzrost rowerzysty (cm) | 150 - 163 | 163 - 172 | 172 - 180 |
Długość rury podsiodłowej (mm) | 370 | 400 | 440 |
Długość górnej rury (mm) | 574 | 606 | 639 |
Długość główki ramy (mm) | 125 | 115 | 135 |
Kąt nachylenia rury podsiodłowej (stopień) | 74.8 | 74.6 | 74.6 |
Kąt główki ramy (stopień) | 65 | 65 | 65 |
Wysokość ramy (stack) (mm) | 624 | 648 | 661 |
Wysięg ramy (reach) (mm) | 405 | 427 | 457 |
Opuszczenie BB (mm) | 54 | 69 | 64 |
Rozstaw osi (mm) | 1217 | 1249 | 1287 |
Dane Techniczne
- Rodzaj ramy
- Hardtail
- Rama
- Overvolt Bosch Supreme 5 alloy MIX, Aluminium, Mixed
- Widelec
- Suntour, XCM 32 DS 15x100 27.5" 120 mm
- Skok zawieszenia przód
- 120 mm
- Silnik
- Bosch, Performance Line
- Moment obrotowy silnika
- 75
- Wyświetlacz
- Bosch, LED Remote
- Bateria
- Bosch, Intube battery 500Wh
- Pojemność baterii
- 500 Wh
- Ładowarka
- Bosch, Quick Charger, Charger 4A
- Hamulec (przedni)
- Tektro, Hydraulic Disc brake, HD-M275, 180 mm
- Hamulec (tylny)
- Tektro, Hydraulic Disc brake, HD-M275, 180 mm
- Tarcza
- Tektro, TR180-24, 6 bolt Disc
- Łańcuch
- Shimano, Chain, CUES LG500 9/10/11s
- Rozmiar Kół
- 27,5" (XXS-S) / 29" (M-XL)
- Opona Przednia
- WTB, Ranger Comp 2.3
- Opona Tylna
- WTB, Ranger Comp 2.3
- Obręcz Przednia
- Schürmann, Yak25 584x25 Disc Rim 32H with Silver Eyelets
- Obręcz Tylna
- Schürmann, Yak25 584x25 Disc Rim 32H with Silver Eyelets
- Kierownica
- XLC, Flat bar, Alloy 6061 DB, Rise: 15 mm, Ø: 31.8 mm
- Szerokość kierownicy
- 720 mm
- Średnica kierownicy
- 31.8 mm
- Materiał kierownicy
- Aluminium
- Chwyty
- Velo, Lock-on
- Mostek
- Lapierre, Alloy, 0°, Ø: 31.8 mm, L: 45 mm
- Stery
- Feimin, Semi-integrated, 1.1/8" - 1.5 Tapered
- Siodło
- Lapierre, MTB
- Wspornik (Sztyca)
- Kalloy, Non Suspension, Alloy, Ø: 31.6 mm, L: 350 mm, 350 mm
- Materiał sztycy
- Aluminium
- Pedały
- XLC, by VP
- Korba
- Samox, Crank + steel chainring
- Kaseta
- Shimano, Cassette, Cues CS-LG300-9, HG
- Przerzutka tylna
- Shimano, CUES U3020 9s
- Przerzutka
- Shimano, Derailleur
- Ilość biegów
- 9
- Piasta przednia
- Lapierre, DA210, boost 15x110, 32H 6 bolts
- Piasta tylna
- Lapierre, DA210, 4 sealed bearings, boost 12x148, 32H 6 bolts
- Manetki przód
- Tektro, HD-M275-BL
- Manetki tył
- Shimano, Triggershift, CUES SL-U4000-9R
- Dopuszczalna waga
- 120
- Rok modelowy
- 2025
*PRODUCENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY SPECYFIKACJI ROWERU BEZ PODANIA PRZYCZYNY