Rower elektryczny ROMET E-MODECO URB 2.0 725Wh brązowo-czarny
Rower elektryczny ROMET E-MODECO URB 2.0 725Wh 2024 - to wersja modelu E-MODECO z baterią o większej pojemności. Wzrost z 540 do 725 Wh przekłada się na zwiększony zasięg roweru. Dzięki temu możliwe są znacząco dłuższe przejazdy, bez potrzeby nadmiernego angażowania sił. Elektryczny rower miejski jest o wiele bardziej praktyczny od np. hulajnóg.
-
Podobne dostępne produkty
Cena 13 199,12 zł Cena podstawowa 14 999,00 złLapierre E-EXPLORER 5.5 HIGH
Cena 8 999,00 zł Cena podstawowa 13 199,00 złHaibike Trekking 5 - High
Cena 10 450,00 zł Cena podstawowa 16 699,00 złRower elektryczny ROMET E-GAZELA 1.0 504Wh bordowy
Cena 6 999,00 zł
Opis
Romet E-MODECO URB 2.0 725 – to wersja modelu E-MODECO z baterią o większej pojemności. Wzrost z 540 do 725 Wh przekłada się na zwiększony zasięg roweru. Dzięki temu możliwe są znacząco dłuższe przejazdy, bez potrzeby nadmiernego angażowania sił. Elektryczny rower miejski jest o wiele bardziej praktyczny od np. hulajnóg. Dysponuje nie tylko większym zasięgiem, ale przede wszystkim o wiele większym komfortem. I to nie tylko dzięki wygodnemu siodełku, ale przede wszystkim dzięki kołom o średnicy 28 cali. O wiele lepiej pokonują one nierówności, z którymi przyjdzie zmierzyć się podczas jazdy ścieżkami rowerowymi, jezdnią – czy w szczególnych przypadkach – chodnikiem. E-MODECO URB 2.0 wyposażony jest ponadto w amortyzowany widelec przedni oraz amortyzowaną sztycę, które również minimalizują odczuwanie drgań i wstrząsów. Dynamiczne wytracanie prędkości gwarantują hamulce tarczowe – z przodu zainstalowano tarczę o średnicy 180, a z tyłu 160 milimetrów. Aby maksymalnie odciążyć kierowcę, ułatwić i uprzyjemnić jazdę w różnych warunkach nachylenia drogi oraz aby możliwie jak najlepiej wykorzystać potencjał E-MODECO URB 2.0, został on wyposażony również w tylną przerzutkę o dziewięciu przełożeniach. Duża uniwersalność sprawia, że sprawdzi się on zarówno jako męski jak i damski miejski rower elektryczny.
Dane Techniczne
- Widelec
- Suntour NVX32-Boost-NLO-DS, 80mm, tapered
- Skok zawieszenia przód
- 80 mm
- Silnik
- Bafang M200 centralny, 250 Watt, 65nm torque sensor
- Moment obrotowy silnika
- 65
- Pojemność baterii
- 720 Wh
- Hamulce
- Shimano BL-MT200 hydrauliczny
- Rozmiar Kół
- 28"
- Obręcz kola
- Aluminiowe dwukomorowe RMT Components
- Kierownica
- Aluminiowa M-640mm/L-660mm, 31,8mm
- Mostek
- RMT Components aluminiowy regulowany M-85mm/L-105mm Internal cable routing, 31,8mm
- Siodło
- Selle Royal Essenza Plus Relaxed
- Wspornik (Sztyca)
- Aluminiowa amortyzowana 30,9mm/300mm
- Pedały
- Plastikowe FP-831ZU
- Korba
- Prowheel 38T 170mm
- Kaseta
- Shimano Cues CS-LG300-9, 11-41T, 9 biegów
- Przerzutka tylna
- Shimano Cues RD-U4000
- Ilość biegów
- 9
- Piasta przednia
- Aluminiowa 15x110mm
- Piasta tylna
- Aluminiowa
- Oświetlenie (przednie)
- Sate-lite
- Oświetlenie (tylne)
- Spanninga Pimento
- Manetki tył
- Shimano Cues SL-U4010 9 biegów
- Waga
- 29.1
- Rok modelowy
- 2024
*PRODUCENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY SPECYFIKACJI ROWERU BEZ PODANIA PRZYCZYNY