

Lapierre XELIUS DRS 7.0 C1
Lapierre Xelius DRS 7.0 C1 – karbonowy rower szosowy z Ultegra Di2 2x12, kołami DT Swiss ER1600 i hamulcami hydraulicznymi. Wyścigowa precyzja i wydajność.
-
Podobne dostępne produkty
Cena 4 099,00 złLAPIERRE SENSIUM 2.0
Cena 2 699,50 zł Cena podstawowa 5 399,00 złLapierre XELIUS SL 6.0
Cena 10 999,00 zł Cena podstawowa 17 599,00 złLapierre XELIUS DRS 8.0 C2
Cena 24 899,00 zł Cena podstawowa 26 399,00 zł
Opis
Lapierre Xelius DRS 7.0 C1 – Wyścigowy Rower Szosowy z Shimano Ultegra Di2
Lapierre Xelius DRS 7.0 C1 to zaawansowany technologicznie rower szosowy klasy premium, stworzony z myślą o ściganiu i wysokiej wydajności. Dzięki karbonowej ramie, elektronicznemu napędowi Shimano Ultegra Di2 2x12 oraz kołom DT Swiss ER1600 Spline, ten model łączy lekkość, aerodynamikę i precyzję. To rower dla tych, którzy nie uznają kompromisów na trasie.
Kluczowe cechy:
-
Karbonowa rama i widelec (Lapierre Carbon UD SLI) – lekkość, sztywność i komfort jazdy.
-
Napęd Shimano Ultegra Di2 R8150 2x12 – bezprzewodowa zmiana przełożeń, płynna i błyskawiczna.
-
Korba 52/36T + kaseta 11-34T – idealny balans między szybkością a możliwością pokonywania podjazdów.
-
Hamulce hydrauliczne Shimano Ultegra R8170 (160/140 mm) – pełna kontrola i siła hamowania.
-
Koła DT Swiss ER1600 Spline 30 mm – Tubeless ready – trwałość, sztywność i aerodynamika.
-
Opony Schwalbe One Performance 25 mm – szybkość, przyczepność i ochrona przed przebiciem.
-
Kierownica Lapierre Carbon Aero + karbonowa sztyca Xelius DRS – wygodna i aerodynamiczna pozycja.
-
Maksymalne obciążenie: 110 kg – solidna konstrukcja do jazdy wyczynowej.
Dla kogo?
✔ Dla ambitnych kolarzy szosowych szukających roweru wyścigowego o najwyższych osiągach.
✔ Dla fanów elektronicznego napędu Shimano Di2, ceniących precyzję i nowoczesność.
✔ Dla osób oczekujących lekkości, aerodynamiki i niezawodności w każdej sytuacji na trasie.
Geometria
Rozmiar ramy | XS 44 | S 46 | M 49 | L 52 | XL 55 | XXL 58 |
---|---|---|---|---|---|---|
Rozmiar kół | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 |
Wzrost rowerzysty (cm) | 154 - 162 | 162 - 169 | 169 - 177 | 177 - 185 | 185 - 192 | 192 - 200 |
Długość rury podsiodłowej (mm) | 440 | 460 | 490 | 520 | 550 | 580 |
Długość górnej rury (mm) | 520 | 531 | 547 | 568 | 587 | 605 |
Długość główki ramy (mm) | 105 | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 |
Kąt nachylenia rury podsiodłowej (stopień) | 74 | 74 | 74 | 74 | 74 | 74 |
Kąt główki ramy (stopień) | 72 | 72 | 73 | 73 | 74 | 74 |
Wysokość ramy (stack) (mm) | 501 | 516 | 538 | 557 | 580 | 599 |
Wysięg ramy (reach) (mm) | 376 | 383 | 393 | 403 | 415 | 428 |
Opuszczenie BB (mm) | 67 | 67 | 67 | 67 | 67 | 67 |
Rozstaw osi (mm) | 969 | 981 | 989 | 1005 | 1014 | 1032 |
Dane Techniczne
- Rama
- Carbon, Gents
- Widelec
- Lapierre, Carbon UD SLI
- Hamulec (przedni)
- Shimano, Hydraulic Disc brake, Ultegra R8170, 160 mm
- Hamulec (tylny)
- Shimano, Hydraulic Disc brake, Ultegra R8170, 140 mm
- Łańcuch
- Shimano, Chain, CN-M7100 12s
- Opona Przednia
- Schwalbe, One Performance, RaceGuard, MicroSkin, 25-622
- Opona Tylna
- Schwalbe, One Performance, RaceGuard, MicroSkin
- Kierownica
- Lapierre, Drop bar, Carbon Aero, Drop: 130 mm, Reach: 70 mm, Flare: 5°
- Chwyty
- Lapierre
- Mostek
- Lapierre, Alloy, semi-int. routing, -10°, Ø: 31.8 mm, L: 80 mm
- Stery
- Acros, Integrated, Integrated
- Siodło
- Prologo, Dimension T4.0 rails
- Wspornik (Sztyca)
- Lapierre, Non Suspension, Carbon, Xelius DRS, 0 mm Offset, L: 350 mm
- Pedały
- VP, 335 Clips&Strap
- Korba
- Shimano, Ultegra FC-R8150
- Suport
- Shimano, PressFit, BB72-41B
- Kaseta
- Shimano, Cassette, Ultegra CS-R8100-12, HG+
- Przerzutka tylna
- Shimano, Ultegra Di2 R8150, 12s
- Przerzutka
- Shimano, Derailleur
- Ilość biegów
- 24
- Manetki tył
- Shimano, Shift-brake lever, Ultegra ST-R8170
- Dopuszczalna waga
- 110
- Rok modelowy
- 2025
*PRODUCENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY SPECYFIKACJI ROWERU BEZ PODANIA PRZYCZYNY