

Lapierre XELIUS DRS 6.0 AXS
Lapierre XELIUS DRS 6.0 AXS: karbonowa rama, bezprzewodowy napęd SRAM eTap AXS, koła DT Swiss E1800. Szosa nowej generacji dla wymagających!
Gents gravity grey - glossy
-
Podobne dostępne produkty
Cena 3 199,00 złRower Romet Huragan 3
Cena 4 099,00 złLapierre XELIUS SL 6.0
Cena 10 999,00 zł Cena podstawowa 17 599,00 złLapierre PULSIUM 6.0 C1
Cena 12 999,00 zł Cena podstawowa 14 999,00 zł
Opis
Lapierre XELIUS DRS 6.0 AXS – nowoczesna szosa z napędem bezprzewodowym
Lapierre XELIUS DRS 6.0 AXS to rower szosowy nowej generacji, który łączy sportowe osiągi z najnowszą technologią SRAM Rival eTap AXS. Dzięki lekkiej karbonowej ramie, bezprzewodowemu napędowi 2x12 i zaawansowanemu systemowi hamulców hydraulicznych, model ten jest idealnym wyborem dla kolarzy szukających maksymalnej wydajności i nowoczesności.
Najważniejsze cechy:
-
Karbonowa rama i widelec:
Lekkie i sztywne konstrukcje Carbon UD SLI zapewniają doskonałą efektywność pedałowania i komfort jazdy. -
Bezprzewodowa zmiana biegów SRAM Rival eTap AXS:
Intuicyjna, szybka i bezprzewodowa zmiana przełożeń – maksymalna precyzja i estetyka bez przewodów. -
Hamulce hydrauliczne:
Dwutłoczkowe hamulce tarczowe SRAM Rival HRD (160/140 mm) zapewniają mocne i pewne hamowanie w każdych warunkach. -
Wyposażenie premium:
Karbonowa kierownica Lapierre Aero, komfortowe siodełko Prologo Dimension oraz koła DT Swiss E1800 Spline, kompatybilne z systemem bezdętkowym (Tubeless Ready). -
Zaawansowany napęd 2x12:
Korba 48-35T i kaseta 10-36T pozwalają pokonywać zarówno strome podjazdy, jak i szybkie odcinki płaskie.
Specyfikacja techniczna:
-
Napęd: SRAM Rival eTap AXS 2x12
-
Hamulce: SRAM Rival HRD, hydrauliczne tarczowe
-
Koła: DT Swiss E1800 Spline 30 mm, Tubeless Ready
-
Opony: Schwalbe One Performance 25-622
-
Maksymalna waga użytkownika: 110 kg
Dla kogo?
✔️ Dla ambitnych kolarzy szosowych
✔️ Dla osób szukających bezprzewodowego, nowoczesnego rozwiązania
✔️ Dla tych, którzy chcą wydajności i komfortu na wysokim poziomie
Lapierre XELIUS DRS 6.0 AXS – przełomowe połączenie technologii, prędkości i wygody na każdym kilometrze!
Geometria
Rozmiar ramy | XS 44 | S 46 | M 49 | L 52 | XL 55 | XXL 58 |
---|---|---|---|---|---|---|
Rozmiar kół | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 |
Wzrost rowerzysty (cm) | 154 - 162 | 162 - 169 | 169 - 177 | 177 - 185 | 185 - 192 | 192 - 200 |
Długość rury podsiodłowej (mm) | 440 | 460 | 490 | 520 | 550 | 580 |
Długość górnej rury (mm) | 520 | 531 | 547 | 568 | 587 | 605 |
Długość główki ramy (mm) | 105 | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 |
Kąt nachylenia rury podsiodłowej (stopień) | 74 | 74 | 74 | 74 | 74 | 74 |
Kąt główki ramy (stopień) | 72 | 72 | 73 | 73 | 74 | 74 |
Wysokość ramy (stack) (mm) | 501 | 516 | 538 | 557 | 580 | 599 |
Wysięg ramy (reach) (mm) | 376 | 383 | 393 | 403 | 415 | 428 |
Opuszczenie BB (mm) | 67 | 67 | 67 | 67 | 67 | 67 |
Rozstaw osi (mm) | 969 | 981 | 989 | 1005 | 1014 | 1032 |
Dane Techniczne
- Rama
- Carbon, Gents
- Widelec
- Lapierre, Carbon UD SLI
- Hamulec (przedni)
- Sram, Hydraulic Disc brake, Rival ETAP AXS HRD, 2 pistons, 160 mm
- Hamulec (tylny)
- Sram, Hydraulic Disc brake, Rival ETAP AXS HRD, 2 pistons, 140 mm
- Łańcuch
- Sram, Chain, Rival 12s
- Opona Przednia
- Schwalbe, One Performance, RaceGuard, MicroSkin, 25-622
- Opona Tylna
- Schwalbe, One Performance, RaceGuard, MicroSkin
- Kierownica
- Lapierre, Drop bar, Carbon Aero, Drop: 130 mm, Reach: 70 mm, Flare: 5°
- Chwyty
- Lapierre
- Mostek
- Lapierre, Alloy, semi-int. routing, -10°, Ø: 31.8 mm, L: 80 mm
- Stery
- Acros, Integrated, Integrated
- Siodło
- Prologo, Dimension STN rails
- Wspornik (Sztyca)
- Lapierre, Non Suspension, Carbon, Xelius DRS, 0 mm Offset, L: 350 mm
- Pedały
- VP, VP-335 Clips&Strap
- Korba
- Sram, Rival D1 DUB
- Suport
- Sram, PressFit, DUB 86.5 Road
- Kaseta
- Sram, Cassette, Rival XG-1250 D1 12s, XDR
- Przerzutka tylna
- Sram, Rival ETAP AXS, 12s
- Przerzutka
- Sram, Derailleur
- Ilość biegów
- 24
- Manetki tył
- Sram, Shift-brake lever, Rival ETAP AXS HRD Shift-Brake-Lever
- Dopuszczalna waga
- 110
- Rok modelowy
- 2025
*PRODUCENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY SPECYFIKACJI ROWERU BEZ PODANIA PRZYCZYNY