Pedały magnetyczne MAGPED ENDURO2 200N (Enduro, Downhill, MTB) z blokami
Pedały magnetyczne MAGPED ENDURO2 200N (Enduro, Downhill, MTB) z blokami
-
Podobne dostępne produkty
Cena 299,98 zł Cena podstawowa 428,54 złPedały platformowe XLC PD-C22 City/Comfort
Cena 54,16 zł Cena podstawowa 108,32 złPedały (SPD) SHIMANO PD-M540 czarne
Cena 375,00 złPedały magnetyczne SPD MAGPED SPORT2 GREY 150NM
Cena 519,90 zł
Opis
Pedały rowerowe MAGPED - innowacyjne i opatentowane magnetyczne pedały bezpieczeństwa
Model ENDURO2 200N
- Solidne i z dwustronnymi magnesami. Szybkie wpinanie/wypinanie się z bloków.
- Niezwykle wytrzymałe pedały magnetyczne do jazdy po szlakach, enduro i zjazdach. Obrabiane CNC z aluminiowego bloku są o 23% lżejsze, szersze i mocniejsze od poprzedniego oryginału.
- Posiada również ulepszone i ostrzejsze piny 9mm/11mm.
Przeznaczenie: Enduro/All Mountain/Downhill
Zawartość:
- para pedałów MAGPED ENDURO2 (L+P)
- magnesy
- metalowe płytki do butów SPD
- śruby magnetyczne w 2 długościach
- klucz imbusowy
- 50 stalowych pinów
Piny można montować w 2 różnych długościach.
Waga pary:
ENDURO2 150N: 447g
ENDURO2 200N: 477g
Rekomendowana moc magnesu:
150N dla rowerzysty do 80 kg
200N dla rowerzystów >75 kg
Wymiary: długość=108mm szerokość=100mm wysokość=16mm
Do tych pedałów powinienieś użyć buty SPD wyposażone w 2 gniazda, z płaską powierzchnią o bieżniku od drobnego do średnio grubego.
Ważna informacja dotycząca używania odblasków na pedałach rowerowych:
Korzystanie z odblasków na pedałach rowerowych jest regulowane prawnie w większości krajów, ale nie ma ujednoliconych przepisów w całej UE. W szczególności używanie odblasków na pedałach jest często obowiązkowe na wielu drogach publicznych. Do niektórych naszych modeli oferujemy zestaw modernizacyjny odbłyśnika i zalecamy stosowanie tych odbłyśników. Sprawdź przepisy obowiązujące w Twoim kraju i używaj pedałów wyłącznie zgodnie z lokalnymi przepisami i przepisami.
MAGPED
Magnetyczne pedały bezpieczeństwa to prawdziwa innowacja na rynku pedałów. Opatentowane mechanizmy magnetyczne umożliwiają szybkie i proste zdjęcie stopy z pedału w dowolnym momencie. W porównaniu ze standardowymi pedałami zatrzaskowymi ryzyko wypadku i obrażeń zostanie ograniczone do minimum - a Twoja głowa pozostanie wolna, aby bezproblemowo jeździć na rowerze bez strachu.
Cechy pedałów MAGPED:
Ruch kolisty
Pedał Magped zapewnia ciągły, kolisty ruch, angażując mięśnie prostowników (70%) oraz zginaczy (30%), aby uzyskać maksymalną wydajność jazdy. Odczujesz różnicę zwłaszcza podczas dłuższych przejażdżek.
Waga
Magped pedał to nowoczesny - wysokiej jakości płaski pedał wykonany z lekkiego aluminium ciętego CNC z wczecionem CrMo lub Titanium. Wszystkie pedały Magped są bardzo konkurencyjne wagowo w stosunku do innych pedałów z wyższej półki - pomimo dodanego systemu magnesów.
Pozycjonowanie stopy
Pedał pozwala na kilkustopniowe skręcanie stopy, dzięki czemu zmniejsza obciążenie kostek podczas jazdy. Ponadto pozycję stopy można zmieniać do przodu lub do tyłu bez utraty siły pociągowej, aby uzyskać idealną pozycję podczas wchodzenia i schodzenia.
Siła ciągnąca
W zależności od wybranego pedału, magnes łączy Twoją stopę do siły ciągnącej ok. 18 kg (magnes 150). Siła rozkłada się przede wszystkim w sile skierowanej w dół, dlatego szybkie i proste zwolnienie z bocznym ruchem stopy jest możliwe praktycznie bez wysiłku. A nawet w bardziej krytycznych sytuacjach siłę ciągnącą można bez problemu pokonać również w kierunku pionowym.
Płytki do butów
Płytka na but jest wykonana ze stali zabezpieczonej przed korozją i jest kompatybilna ze wszystkimi butami rowerowymi SPD. Płytkę można bardzo łatwo zamontować w ciągu kilku minut za pomocą 2 śrub (3 śrub w przypadku modelu ROAD). W porównaniu z innymi systemami pedał Magped jest niewrażliwy na zabrudzenia. Dodatkowo „zdolność chodzenia” buta rowerowego znacznie się poprawi.
Technologia
Pedał Magped wyposażony jest w 3 uszczelnione, wysokiej jakości łożyska przemysłowe. W razie potrzeby można wymieniać piny. Wysokowydajny magnes neodymowy można regulować za pomocą zintegrowanej polimerowej jednostki amortyzującej.