XLC Końcówka pancerza linki przerzutki SH-X07 4,0 mm
Aluminiowa końcówka pancerza przerzutki XLC SH-X07 o średnicy 4,0 mm. Lekka, trwała i odporna na odkształcenia – chroni linkę i pancerz, zapewniając precyzyjną zmianę biegów.
-
Podobne dostępne produkty
Cena 1,50 złLinka przerzutki XLC SH-X32 2300mm galwanizowana
Cena 216,64 zł Cena podstawowa 270,80 złLinka przerzutki KLS 210 cm box 100 szt.,teflon
Cena 997,43 zł Cena podstawowa 1 329,90 złLinka przerzutki CLARKS (MTB/HYBRID/ROAD), 2275 x...
Cena 6,40 zł Cena podstawowa 8,00 zł
Opis
XLC SH-X07 – końcówka pancerza linki przerzutki
XLC SH-X07 to wysokiej jakości końcówka pancerza przerzutki, wykonana z lekkiego, ale wytrzymałego aluminium. Jej zadaniem jest ochrona końców pancerza przed rozwarstwieniem oraz zapobieganie zaplątaniu linek, co przekłada się na płynną i precyzyjną pracę systemu zmiany biegów.
Dzięki średnicy wewnętrznej 4,0 mm, końcówka jest kompatybilna z większością standardowych pancerzy przerzutek dostępnych na rynku. Aluminiowa konstrukcja gwarantuje lekkość, odporność na odkształcenia i korozję, dzięki czemu produkt zachowuje trwałość nawet przy intensywnym użytkowaniu.
Kolor czarny nadaje elegancki i dyskretny wygląd, pasujący do większości rowerów – zarówno MTB, jak i szosowych.
✅ Najważniejsze cechy:
-
Końcówka pancerza przerzutki – zapewnia ochronę i estetykę
-
Materiał: lekkie i trwałe aluminium
-
Średnica wewnętrzna: 4,0 mm
-
Kompatybilna z większością linek przerzutek
-
Zapobiega rozwarstwianiu pancerza i plątaniu linek
-
Kolor: czarny
-
Niska waga – nie obciąża układu napędowego
-
Długa żywotność – odporna na zużycie i korozję
Specyfikacja techniczna:
- Marka: XLC
- Model: SH-X07
- Typ: Końcówka pancerza przerzutki
- Materiał: aluminium
- Średnica wewnętrzna: 4,0 mm
- Kolor: czarny
- Waga: lekka (pojedyncza sztuka)
- Opakowanie: 1 sztuka (per piece)
XLC SH-X07 – mały element, duża precyzja
Zadbaj o niezawodną pracę swojej przerzutki z końcówką pancerza XLC SH-X07. To drobny, ale niezwykle istotny komponent, który wpływa na trwałość i płynność całego układu napędowego.
