Lapierre OVERVOLT TR 5.7
LAPIERRE Overvolt TR 5.7: w pełni amortyzowane e-MTB z silnikiem Bosch, baterią 750 Wh i skokiem 140 mm – idealny na trudne szlaki i górskie przygody.
Unisex blue - glossy
-
Podobne dostępne produkty
Cena 12 999,00 zł Cena podstawowa 19 699,00 złLapierre OVERVOLT AM 8.7
Cena 25 999,00 zł Cena podstawowa 30 799,00 złHaibike ALLTRAIL 5 29
Cena 15 399,30 zł Cena podstawowa 21 999,00 złGhost E-RIOT EN AL/AL 170/160 Pro
Cena 18 499,00 zł Cena podstawowa 26 399,00 zł
Opis
LAPIERRE Overvolt TR 5.7 to wszechstronne, w pełni amortyzowane elektryczne trailowe rower górski, które oferuje skok 140 mm, zapewniając komfort i kontrolę w każdym terenie. Dzięki mocnemu silnikowi Bosch Performance oraz dużej, zintegrowanej baterii o pojemności 750 Wh, każda jazda staje się niezapomnianym przeżyciem. Lekka, aluminiowa rama Supreme 5 i powietrzny widelec SR Suntour XCR doskonale sprawdzają się na szlakach, ścieżkach leśnych i górskich. Szerokie opony bez trudu radzą sobie z korzeniami, kamieniami i innymi nierównościami.
Kluczowe cechy:
- Mocny silnik Bosch Performance dla wsparcia na trudnych trasach
- Zintegrowana bateria 750 Wh o dużym zasięgu
- Amortyzacja 140 mm dla komfortu i stabilności
- Aluminiowa rama Supreme 5 i widelec SR Suntour XCR
LAPIERRE Overvolt TR 5.7 to idealny wybór dla poszukiwaczy przygód, którzy chcą w pełni korzystać z jazdy w każdym terenie, ciesząc się wsparciem elektrycznym.
Geometria
Rozmiar ramy | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Rozmiar kół | 29 | 29 | 29 | 29 |
Wzrost rowerzysty (cm) | 150 - 167 | 167 - 177 | 177 - 186 | 186 - 196 |
Długość rury podsiodłowej (mm) | 390 | 430 | 470 | 510 |
Długość górnej rury (mm) | 584 | 611 | 633 | 661 |
Długość główki ramy (mm) | 100 | 110 | 130 | 150 |
Kąt nachylenia rury podsiodłowej (stopień) | 75.5 | 76 | 76.5 | 77 |
Kąt główki ramy (stopień) | 66 | 66 | 66 | 66 |
Wysokość ramy (stack) (mm) | 615 | 624 | 637 | 656 |
Wysięg ramy (reach) (mm) | 425 | 455 | 480 | 510 |
Opuszczenie BB (mm) | 20 | 20 | 15 | 15 |
Rozstaw osi (mm) | 1175 | 1210 | 1243 | 1281 |
Dane Techniczne
- Rodzaj ramy
- Fully
- Rama
- Overvolt TR Bosch Supreme 5 alloy, Aluminium, Unisex
- Widelec
- Suntour, XCR 34 Air LO-R 15x110 29" 140 mm
- Skok zawieszenia przód
- 140 mm
- Damper
- Lapierre, Metric 210x50 mm
- Silnik
- Bosch, Performance Line CX, Performance line CX
- Moment obrotowy silnika
- 85
- Wyświetlacz
- Bosch, Led Remote, LED Remote
- Bateria
- Bosch, Intube battery 750Wh
- Pojemność baterii
- 750 Wh
- Ładowarka
- Bosch, Charger 4A
- Hamulec (przedni)
- Shimano, Hydraulic Disc brake, M4100 4 pistons, 203 mm
- Hamulec (tylny)
- Shimano, Hydraulic Disc brake, M4100 2 pistons, 203 mm
- Tarcza
- Shimano, SM-RT30 203 / 203 mm RTEM300 + Magnet, Centerlock
- Łańcuch
- KMC, E10 Sport Silver -black 10s
- Napinacz łańcucha
- Lapierre, 1x
- Rozmiar Kół
- 29"
- Opona Przednia
- Maxxis, Minion DHF EXO TR 2.5WT 60TPI, TR
- Opona Tylna
- Maxxis, Agressor EXO TR 2.5 60TPI, TR
- Obręcz Przednia
- Lapierre, eAM+ 32H, 622x30 Tubeless Ready
- Obręcz Tylna
- Lapierre, eAM+ 32H, 622x30 Tubeless Ready
- Kierownica
- Lapierre, Flat bar, Alloy 6061 DB, Rise: 15 mm, Ø: 31.8 mm
- Szerokość kierownicy
- 760 mm
- Średnica kierownicy
- 31.8 mm
- Materiał kierownicy
- Aluminium
- Chwyty
- Lapierre, Grips Anodized, small diameter
- Mostek
- Lapierre, Alloy CNC, Ø: 31.8 mm, L: 45 mm
- Stery
- Fsa, Semi-integrated, NO.55R/57E, Anodized black 1-1/8"-1.5"
- Siodło
- Selle Royal, Vivo
- Wspornik (Sztyca)
- Lapierre, Dropperpost, Ø: 31.6 mm, travel: 100 mm + Shimano lever
- Skok sztycy (mm)
- 100 mm
- Materiał sztycy
- Aluminium
- Pedały
- VP, VPE-527
- Korba
- Samox, EC40-F13-ISIS
- Kaseta
- Shimano, CS-M4100-10, HG
- Przerzutka tylna
- Shimano, Deore RD-M5120, 10s Shadow +
- Przerzutka
- Shimano, Derailleur
- Ilość biegów
- 10
- Piasta przednia
- Lapierre, DA210, 15x110, 32H, Centerlock
- Piasta tylna
- Lapierre, DA210, 4 sealed bearings, 12x148, 32H, Centerlock
- Manetki przód
- Shimano, BL-M4100
- Manetki tył
- Shimano, Triggershift, Deore M4100 10s
- Promocja
- Super Cena!
- Rok modelowy
- 2023
*PRODUCENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY SPECYFIKACJI ROWERU BEZ PODANIA PRZYCZYNY