

Lapierre OVERVOLT TR 5.7
LAPIERRE Overvolt TR 5.7: w pełni amortyzowane e-MTB z silnikiem Bosch, baterią 750 Wh i skokiem 140 mm – idealny na trudne szlaki i górskie przygody.
Unisex blue - glossy
-
Podobne dostępne produkty
Cena 23 499,00 zł Cena podstawowa 32 599,00 złHaibike AllMtn 10
Cena 25 199,00 zł Cena podstawowa 32 099,00 złLapierre OVERVOLT TR 4.6
Cena 12 999,00 zł Cena podstawowa 21 099,00 złHaibike HYBE CF 11 carbon/copper/gold 2025
Cena 39 999,00 zł Cena podstawowa 43 999,00 zł
Opis
LAPIERRE Overvolt TR 5.7 to wszechstronne, w pełni amortyzowane elektryczne trailowe rower górski, które oferuje skok 140 mm, zapewniając komfort i kontrolę w każdym terenie. Dzięki mocnemu silnikowi Bosch Performance oraz dużej, zintegrowanej baterii o pojemności 750 Wh, każda jazda staje się niezapomnianym przeżyciem. Lekka, aluminiowa rama Supreme 5 i powietrzny widelec SR Suntour XCR doskonale sprawdzają się na szlakach, ścieżkach leśnych i górskich. Szerokie opony bez trudu radzą sobie z korzeniami, kamieniami i innymi nierównościami.
Kluczowe cechy:
- Mocny silnik Bosch Performance dla wsparcia na trudnych trasach
- Zintegrowana bateria 750 Wh o dużym zasięgu
- Amortyzacja 140 mm dla komfortu i stabilności
- Aluminiowa rama Supreme 5 i widelec SR Suntour XCR
LAPIERRE Overvolt TR 5.7 to idealny wybór dla poszukiwaczy przygód, którzy chcą w pełni korzystać z jazdy w każdym terenie, ciesząc się wsparciem elektrycznym.
Geometria
Rozmiar ramy | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Rozmiar kół | 29 | 29 | 29 | 29 |
Wzrost rowerzysty (cm) | 150 - 167 | 167 - 177 | 177 - 186 | 186 - 196 |
Długość rury podsiodłowej (mm) | 390 | 430 | 470 | 510 |
Długość górnej rury (mm) | 584 | 611 | 633 | 661 |
Długość główki ramy (mm) | 100 | 110 | 130 | 150 |
Kąt nachylenia rury podsiodłowej (stopień) | 75.5 | 76 | 76.5 | 77 |
Kąt główki ramy (stopień) | 66 | 66 | 66 | 66 |
Wysokość ramy (stack) (mm) | 615 | 624 | 637 | 656 |
Wysięg ramy (reach) (mm) | 425 | 455 | 480 | 510 |
Opuszczenie BB (mm) | 20 | 20 | 15 | 15 |
Rozstaw osi (mm) | 1175 | 1210 | 1243 | 1281 |
Dane Techniczne
- Rodzaj ramy
- Fully
- Rama
- Overvolt TR Bosch Supreme 5 alloy, Aluminium, Unisex
- Widelec
- Suntour, XCR 34 Air LO-R 15x110 29" 140 mm
- Skok zawieszenia przód
- 140 mm
- Damper
- Lapierre, Metric 210x50 mm
- Silnik
- Bosch, Performance Line CX, Performance line CX
- Moment obrotowy silnika
- 85
- Wyświetlacz
- Bosch, Led Remote, LED Remote
- Bateria
- Bosch, Intube battery 750Wh
- Pojemność baterii
- 750 Wh
- Ładowarka
- Bosch, Charger 4A
- Hamulec (przedni)
- Shimano, Hydraulic Disc brake, M4100 4 pistons, 203 mm
- Hamulec (tylny)
- Shimano, Hydraulic Disc brake, M4100 2 pistons, 203 mm
- Tarcza
- Shimano, SM-RT30 203 / 203 mm RTEM300 + Magnet, Centerlock
- Łańcuch
- KMC, E10 Sport Silver -black 10s
- Napinacz łańcucha
- Lapierre, 1x
- Rozmiar Kół
- 29"
- Opona Przednia
- Maxxis, Minion DHF EXO TR 2.5WT 60TPI, TR
- Opona Tylna
- Maxxis, Agressor EXO TR 2.5 60TPI, TR
- Obręcz Przednia
- Lapierre, eAM+ 32H, 622x30 Tubeless Ready
- Obręcz Tylna
- Lapierre, eAM+ 32H, 622x30 Tubeless Ready
- Kierownica
- Lapierre, Flat bar, Alloy 6061 DB, Rise: 15 mm, Ø: 31.8 mm
- Szerokość kierownicy
- 760 mm
- Średnica kierownicy
- 31.8 mm
- Materiał kierownicy
- Aluminium
- Chwyty
- Lapierre, Grips Anodized, small diameter
- Mostek
- Lapierre, Alloy CNC, Ø: 31.8 mm, L: 45 mm
- Stery
- Fsa, Semi-integrated, NO.55R/57E, Anodized black 1-1/8"-1.5"
- Siodło
- Selle Royal, Vivo
- Wspornik (Sztyca)
- Lapierre, Dropperpost, Ø: 31.6 mm, travel: 100 mm + Shimano lever
- Skok sztycy (mm)
- 100 mm
- Materiał sztycy
- Aluminium
- Pedały
- VP, VPE-527
- Korba
- Samox, EC40-F13-ISIS
- Kaseta
- Shimano, CS-M4100-10, HG
- Przerzutka tylna
- Shimano, Deore RD-M5120, 10s Shadow +
- Przerzutka
- Shimano, Derailleur
- Ilość biegów
- 10
- Piasta przednia
- Lapierre, DA210, 15x110, 32H, Centerlock
- Piasta tylna
- Lapierre, DA210, 4 sealed bearings, 12x148, 32H, Centerlock
- Manetki przód
- Shimano, BL-M4100
- Manetki tył
- Shimano, Triggershift, Deore M4100 10s
- Rok modelowy
- 2023
*PRODUCENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY SPECYFIKACJI ROWERU BEZ PODANIA PRZYCZYNY