- today
- label News
- favorite 0 polubień
Porównanie Silników Elektrycznych 2021
FLYON (TQ) | FAZUA | BOSCH | BOSCH | BOSCH | BOSCH | BOSCH | BOSCH | BOSCH | BOSCH | BOSCH | BOSCH | BOSCH | Yamaha | Yamaha | Yamaha | Yamaha | SHIMANO | SHIMANO | SHIMANO | |
Model | TQ HPR120S (25 km/h) | EVATION (25 km/h) | Active Line (25 km/h) | Active Line (25 km/h) | Active Line Plus (25 km/h) | Active Line Plus (25 km/h) | Cargo Line Cruise (25 km/h) | Cargo Line Cruise (25 km/h) | Cargo Line Speed (45 km/h) | Performance Line Cruise (25 km/h) | Performance Line Cruise (25 km/h) | Performance Line Speed (45 km/h) | Performance Line CX GEN4 (25 km/h) | Seria PW CE (25 km/h) | Seria PW TE (25 km/h) | Seria PW ST (25 km/h) | PW-X2 (25 km/h) | SHIMANO STEPS E7000 (25 km/h) | SHIMANO STEPS E8000 (25 km/h) | SHIMANO EP8 (25 km/h) |
Typ napędu | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka w piaście | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka w piaście | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka w piaście | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna/przerzutka w piaście | Przerzutka w piaście | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna/przerzutka w piaście | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna | Przerzutka zewnętrzna |
Poziom wsparcia/Tryby (%) | XTREME/820% HIGH/540% MID/350% LOW/220% ECO/150% | ROCKET/250W RIVER/210W BREEZE/100W | TURBO: 250% SPORT: 170% TOUR: 100% ECO: 40% | TURBO: 250% SPORT: 170% TOUR: 100% ECO: 40% | TURBO: 250% SPORT: 170% TOUR: 100% ECO: 40% | TURBO: 270% SPORT: 180% TOUR: 100% ECO: 40% | TURBO: 400 SPORT: 240 TOUR: 140 ECO: 60 | TURBO: 400 SPORT: 240 TOUR: 140 ECO: 60 | TURBO: 400 SPORT: 240 TOUR: 140 ECO: 60 | TURBO: 300 SPORT: 200 TOUR: 120 ECO: 55 | TURBO: 300 SPORT/ eMTB**: 120-300 TOUR: 120 ECO: 55 | TURBO: 340 SPORT: 240 TOUR: 140 ECO: 60 | TURBO: 340 eMTB**: 140-340 TOUR: 140 ECO: 60 | HIGH (silne) STD (standardowe) ECO +ECO AUTOMATIC SUPPORT MODE (tryb automatycznego wspomagania) | HIGH (silne) STD (standardowe) ECO +ECO AUTOMATIC SUPPORT MODE (tryb automatycznego wspomagania) | HIGH (silne) STD (standardowe) ECO +ECO AUTOMATIC SUPPORT MODE (tryb automatycznego wspomagania) | EXPW HIGH STD ECO +ECO Automatyczny tryb E-MTB | Boost Trail Eco | Dynamic Explorer Custom | Boost Trail Eco Walk |
Maksymalny możliwy moment napędowy (Nm) | 120 Nm | 55 Nm | TURBO: 40 Nm SPORT: 38 Nm TOUR: 35 Nm ECO: 30 Nm | TURBO: 40 Nm SPORT: 38 Nm TOUR: 35 Nm ECO: 30 Nm | TURBO: 50 Nm SPORT: 45 Nm TOUR: 40 Nm ECO: 35 Nm | TURBO: 50 Nm SPORT: 45 Nm TOUR: 40 Nm ECO: 35 Nm | TURBO: 85*** SPORT: 60 TOUR: 50 ECO: 40 | TURBO: 85*** SPORT: 60 TOUR: 50 ECO: 40 | TURBO: 85*** SPORT: 60 TOUR: 50 ECO: 40 | TURBO: 65 SPORT: 50 TOUR: 45 ECO: 35 | TURBO: 65 eMTB**: 60 TOUR: 45 ECO: 35 | TURBO: 85*** SPORT: 60 TOUR: 50 ECO: 40 | TURBO: 85*** eMTB**: 85 TOUR: 50 ECO: 40 | 50 Nm | 60 Nm | 70 Nm | 80 Nm (EXPW) 70 Nm (High/STD/Eco/+Eco) | 60 Nm | 70 Nm | 85 Nm |
Maksymalna kadencja (rpm) | 119 | 100 | 100 | 100 | 105 | 105 | > 120 | > 120 | > 120 | > 120 | > 120 | > 120 | > 120 | 100 | 100 | 110 | 120 | 120 | 120 | 120 |
Zastosowanie | Silnik dedykowany rowerom MTB - najmocniejszy na rynku | Stosowany zazwyczaj w rowerach szosowych i MTB sport | Stosowany zazwyczaj w rowerach miejskich | Stosowany zazwyczaj w rowerach miejskich | Stosowany zazwyczaj w rowerach miejskich i trekkingowych | Stosowany zazwyczaj w rowerach miejskich i trekkingowych | Silnik dedykowany rowerom transportowych | Silnik dedykowany rowerom transportowych | Silnik dedykowany rowerom transportowych | Silnik dedykowany rowerom trekking/ MTB | Silnik dedykowany rowerom trekking/ MTB | Silnik dedykowany rowerom trekking/ MTB | Silnik dedykowany rowerom MTB | Stosowany zazwyczaj w rowerach miejskich | Silnik dedykowany rowerom trekking/ MTB | Silnik dedykowany rowerom trekking/ MTB | Silnik dedykowany rowerom MTB | Silnik dedykowany rowerom trekking/ MTB | Silnik dedykowany rowerom trekking/ MTB | Silnik dedykowany rowerom MTB |
Maks. wsparcie do | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 45 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 45 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h |
Funkcja backpedal | Nie | Nie | Opcjonalnie | Nie | Opcjonalnie | Nie | Nie | Nie | Nie | Nie | Nie | Nie | Nie | Opcjonalnie | Nie | Nie | Nie | N/D | Nie | Nie |
Wykrywanie zmiany biegów | Tak | Tak | Tak | Tak | Nie | Tak | Nie | Tak | Tak | Nie | Tak | Tak | Tak | N/D | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak |
Waga | 3,7kg | 1,39 kg (superlekki napęd 4,6 razem z baterią) | 2,9 kg | 2,9 kg | 3,2 kg | 3,2 kg | 2,9 kg | 2,9 kg | 2,9 kg | 3,2 kg | 3,2 kg | 3,2 kg | 2,9 kg | 2,9 kg | 3,4 kg | 3,4 kg | 3,1 kg | 2,8 kg | 2,8 kg | 2,6 kg |
Ciągła moc znamionowa | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W |
Głośność napędu | wysoka | bardzo niska | średnia | średnia | średnia | średnia | średnia | średnia | wysoka | wysoka | wysoka | wysoka | średnia | bardzo niska | niska | niska | niska | wysoka | wysoka | średnia |
Ocena Ogólna | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐ | ⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐⭐ |
POWER | ⭐⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐ | ⭐ | ⭐⭐ | ⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ |
ECONO | ⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ | ⭐⭐⭐⭐ |